Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Sprawozdania z działalności uczelnianych organizacji studenckich i doktoranckich w roku 2022

W związku z § 7 ust. 1 zarządzenia nr 152 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 14 października 2019 r. w sprawie rejestracji i sprawozdawczości uczelnianych organizacji studenckich i uczelnianych organizacji doktorantów na Uniwersytecie Warszawskim (Monitor Uniwersytetu Warszawskiego z 2019 r. poz. 334; dalej jako: zarządzenie), uprzejmie przypominamy wszystkim członkom zarządów organizacji studenckich i doktoranckich na Uniwersytecie Warszawskim o konieczności składania sprawozdań rocznych (nawet, jeśli uczelniana organizacja zarejestrowała się pod koniec roku) z działalności uczelnianej organizacji za rok poprzedni (według stanu na dzień 31 grudnia) do 31 stycznia 2023 roku.

Wzór sprawozdania stanowi załącznik nr 3 do zarządzenia: https://monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/5088/M.2019.334.Zarz.152.pdf

Sprawozdania z działalności uczelnianych organizacji studenckich i doktoranckich za rok 2022 można przekazać Rektorowi na dwa sposoby:

1) złożyć podpisane i opieczętowane oryginały dokumentów sprawozdania osobiście w Biurze ds. Obsługi Kształcenia: Pałac Kazimierzowski, II piętro, pok. 20c (do p. Marty Janek);

2) wysłać zeskanowane dokumenty sprawozdania na adres Biura ds. Obsługi Kształcenia: bok@uw.edu.pl.

Zgodnie z § 3 ust. 2  zarządzenia nr 279 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 10 grudnia 2020 r. w sprawie poczty elektronicznej Uniwersytetu Warszawskiego (Monitor Uniwersytetu Warszawskiego z 2020 r. poz. 496) skany sprawozdania muszą być wysyłane z poczty elektronicznej w domenie uniwersyteckiej: @student.uw.edu.pl.