Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

ELEKTRONICZNA LEGITYMACJA DOKTORANTA

  1. Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
  2. Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 21 września 2018 r. w sprawie dyplomów doktorskich, dyplomów habilitacyjnych i legitymacji doktoranta
  3. Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów
  4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 20 kwietnia 2017 r. w sprawie rodzajów dokumentów poświadczających uprawnienia do korzystania z ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego
  5. Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie studiów doktoranckich i stypendiów doktoranckich

 

Opłata za Elektroniczną Legitymację Doktoranta (dalej: ELD) odbywa się centralnie na wyodrębniony rachunek w banku Millennium S.A.

 

Uniwersytet Warszawski

Krakowskie Przedmieście 26/28

56116022020000000076486236

 

w tytule: opłata za wydanie legitymacji/za wydanie duplikatu legitymacji/za wznowienie ELD

Za wydanie oryginału oraz duplikatu ELD dla doktorantów przyjętych od 1 października 2018 r. nie pobiera się opłat (Podstawa prawna – Rozporządzenie MNiSW z dnia 21 września 2018 r. w sprawie dyplomów doktorskich, dyplomów habilitacyjnych i legitymacji doktoranta).

Doktorantów przyjętych przed 1 października 2018 r. obowiązują dotychczasowe opłaty zgodnie z Rozporządzeniem MNiSW z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie studiów doktoranckich i stypendiów doktoranckich, czyli za wydanie oryginału ELD17 zł, a duplikatu ELD25,50 zł.

ELD drukowana jest centralnie w UCP (Uczelniane Centrum Personalizacji) na podstawie wystawionych zleceń przez jednostki organizacyjne.

Przedłużanie ważności ELD odbywa się w jednostkach raz w roku poprzez aktualizację danych w układzie elektronicznym oraz naklejenie w kolejno oznaczonym polu legitymacji hologramu pobranego z UCP.

  1. Legitymacje i hologramy są drukami ścisłego zarachowania;
  2. UCP wydaje zamawiającej jednostce osobno hologramy i osobno spersonalizowane legitymacje. Naklejanie hologramów na legitymacje i rozliczanie pobranych hologramów jest wykonywane przez jednostkę zamawiającą;
  3. Hologramy są wydawane zamawiającej jednostce wyłącznie w całych arkuszach;
  4. UCP prowadzi rejestr wydanych arkuszy hologramów.
  5. Rejestr wykorzystanych (naklejonych na legitymacje) hologramów prowadzi jednostka zamawiająca;
  6. UCP nie przyjmuje zwrotów nadmiarowych lub uszkodzonych hologramów;
  7. Spersonalizowane przez UCP legitymacje posiadają zakodowany klucz ZTM, umożliwiający zapisywanie na nich biletów komunikacji miejskiej, w tym między innymi „Karty Warszawiaka”;
  8. Jednostka zamawiająca legitymacje może w USOS sprawdzić, czy są one gotowe do odbioru;
  9. Zamówione hologramy i spersonalizowane przez UCP legitymacje wydawane są wyłącznie upoważnionym do odbioru pracownikom UW;
  10. Spersonalizowane przez UCP legitymacje i zamówione hologramy można odebrać w pok. 105 w budynku d. CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28) w środy w godz. 10 – 14. Wcześniejsze umawianie nie jest konieczne.